Leave Your Message
Origine di Yuanxiao

News

Origine di Yuanxiao

2024-02-08

U Festival di Lanterna, cunnisciutu ancu Yuan Xiao Jie, hè un festival tradiziunale cinese chì marca a fine di e celebrazioni di l'annu lunare. U festival hà una storia chì data di più di 2000 anni è hà un significatu culturale profundo.

L'urighjini di u Festival di Lanterna pò esse tracciatu à a Dinastia Han (206 aC - 220 CE). Sicondu u folklore cinese anticu, a festa principia cum'è una manera di adurà Taiyi, u Diu di u Celu, è era cunsideratu un simbulu di a fine di l'inguernu è u principiu di a primavera. Cum'è a legenda dice, ci era una volta animali feroci chì esceranu per dannà a ghjente u 15 ghjornu di u primu mese lunare. Per prutege si, a ghjente stendeva lanterne, sparava fuochi d'artificiu è accendeva candele per spaventà e criature.

In più di a so impurtanza religiosa è culturale, u Festival di Lanterna hè ancu un tempu per riunioni di famiglia, postu chì cade nantu à a prima luna piena di l'annu lunar. E famiglie si riuniscenu per gode di l'alimenti tradiziunali, cum'è yuanxiao (dumplings di risu dolce), è per ammirazione di a bella mostra di lanterne.

Oghje, u Festival di Lantern hè celebratu in parechje parte di u mondu, cumprese Taiwan, Singapore, Malaysia è Indonesia. Nta l'ultimi anni, hà ancu guadagnatu pupularità in i paesi occidentali cum'è una manera di celebrà a cultura è e tradizioni chinese.

In i tempi muderni, u festivale hà evolutu per cumprendi diverse attività, cum'è cuncorsi di fabbricazione di lanterna, balli di dragoni è di leoni, è spettaculi folklori. A tradizione di liberà e lanterne di u celu hè ancu diventata una attività populari, cù e persone chì scrivenu i so desideri nantu à e lanterne prima di liberà in u celu di notte.

U Festival di Lanterna cuntinueghja à esse un tempu di gioia, unità è speranza per e persone di tutti l'età, è a so storia ricca è u significatu culturale ne facenu una tradizione apprezzata per milioni di persone in u mondu. Cume u festival cuntinueghja à evoluzione cù i tempi, a so essenza cum'è un simbulu di speranza è di rinnuvamentu ferma constante.